Eläinlääkärissä käyty. Pojult oli aika vaikee ottaa se verinäyte ku se pisti hanttii vaiks oli kolme ihmist sitä pitämäs. Ekaks ajeltii etutassust karvoi, sit putsattii ja neula siihe ja huh ko et tek miel huutaa et antakaa sen pienen ol ku se mauku jne. Sil piti laittaa kuonokoppaki. Nyt tarttee si odottaa perjantaihi, ko sillon saa ne tulokset. Maha menee solmuu pelkäst ajatuksest et jos se onki maksas tai munuaisis vika :( Ja lääkityst katotaa si ku on saatu tulokset ja tiedetää varmaks mikä on.. Ois vaan niin kiva ku jos olis edes yks pieni hetki ettei se sais nuit kohtauksii, mukko ne vaa o lisääntyny ja tullu rajummiks. Se on niin rankkaa kisul ettei se jaksa leikkiä tai mtn, nukkuu vaa josai sohvan tai sänyn al ja syö välil, siin se suurinpiirtein.. Ja harmittaa seki et olen ain nukkunu sen kans, sillee et se kehrää ja tuhisee mun vieres ja nyt en voi ottaa sitä lainkaa siihe ettei se tee sen olo pahemmaks. Ku sen tarttee koittaa pysyy paljon lattia tasol, just ettei tipu kesken kohtauksen sängyst sohvalt yms. .. Noh, jos koittais men nukkumaa ja toivon et kisuki sais edes hiukan nukuttua. :<<

Ps. En tykänny ko mies sano ku itkein sitä et jos se on maksas se vika, ni ei se välttis ole si pitkäikäne, ni se vaan sanos et no sit tarttee ottaa toinen kisu.. Oi luoja, mä en halua muita ku mein pienen! :(( Ja koiraa en myöskää ikinä halua, ku mul oli maailman ihanin, kaunein, kiltein ranskanbulldoggi, ja se kuskattii eläinlääkärii, mut matkal se tuli mun syliin, ja ku perille päästiin sen sydän oli räjähtäny. Eli se kuoli mun syliin,. Ajattelee et viimeisil voimil se jakso tulla mun syliin siit mun vierest ja sit se.. kuoli :'( En estä ajatustakaa ettei mul oo mun rakast koiruut enää, ja nyt sit kissa on noin kipee ni oi jeesus mitä oon tehny väärin ansaitakseni tän kaiken?!? :<