Eilen oli jännä päivä.. Tai no jännästä nyt niin sanois, mut erittäin kiukuntäyteinen xD Meni sitte illalla sukset hieman ristiin anoppikokelaan kans, ku hää oli varannu meil (siis koko porukal) laivamatkan. Ja eikös mulla sitten oo just sopivast seuraavan päivän lääkäri näitten pask'lonkkien kans.. Jotenka tietty ehdotus oli et vaihtaisin mun lääkäriajan sen laivamatkan takia ._. En ihan suostu kyl. Lääkäri on paljon tärkeempi ku laival olo. Mutta juuh, sitten ku olin anopin kans jutellu puhelimes, suutuin mun miehel. Ei kovin kiva. Lähdin siitä sitte äiteel parkuen ja systeri ol heti vastas, ja sanos et hän keittää teetä. :) Mut loppujen lopuks selvitettiin asiat istumal abc:l iha sika myöhään.. Toisinsanoen, eka mentii lähimmäl abc:l ja siitä sen jälkee hakee mun kukkaro kotoo ja sitte ajettii vähää kauemmas, abc:lle :D Join sitte loppujen lopuks kaks mukillist limppaa, ja huh ko röyhytti! :D Mut oon niin onnellinen et saatiin asiat sovittu :)

Nyt ollaan mun miehen isän luona. Tääl on pojat vilinää :D Ja täs tuli puheeks et mein tarttis varmaa muuttaa pois tuolt nykyselt alueelt mis asutaa, kosk sin aiotaa kuulemma taas vaihteeks sijottaa kaik maholliset pummit ni ei kyl yhtään kiva. En muuteskaa tykkää ku ihmiset riehuu ja rällää iha simon ja huutelee ulkon ja hajottaa kaljapulloi yms. Inhottavaa sellane. Asiasta toiseen, en tajua miten mein talos saa yks koiruus keskel yötäki haukkuu eikä kukaan tunnu valittavan siit.

Vitsi et ol kauheet ko jännitti iha simona ku tultiin tän näi mu miehe isäl jne. Vaiks kaik tääl on tosi mukavii, ni silti jännittää.. Äske syötiinki tos ja mul on kauhee jano mut ei sen väliä :'DD Oon juonu tänää vaa kerra, ja seki ol tääl.. Lasillinen mehua :'DD En vaa uskal men hakee mittä mehukst :D Kaips si josai välis kysyn et voisko mun kans joku tul ton puolel ja niin poispäi :D 

Meil tulee muute valkonen pikkunen tyttökisu, sen nimeks tulee PikkuMiu :33 Odotan sitä nyt jo innol, ja toivon ihan kamalast et se olis sit terve ja eläis mein kans pitkään :)