Pitkästä aikaa jaksan keskittyä kirjoittamiseen, JES! :D Ja nythän on siis tapahtunu lyhyen aikavälin sisällä paljon.. Meillä on mieheni kanssa uusi kissanpentu, valkoinen tyttö jonka nimesimme Miuksi. :) Hää on hurmaava söpöläinen <3 :33 Leikkisä ja reipas, mutta myös nukkuu hyvin ^ ^ Ensimmäisenä päivänä plikkaa jännitti kovasti mutta nyt touhuillaan vaikka mitä, johtojen kimpusta saa usein ottaa pois :D Eli menee taas olkkarin järjestys uusiks, kosk telkkarin, pleikan yms. piuhat on niin näkyvil et ne on hyvä myös poikkasta. :D Jajaja Miu syö hyvin ja kaikkee :) Ja voi että, oli hiukan ihanaa kun nuorin siskoni kävi äiteen kans kissanäyttelyssä, ni Miu sai kummaltakin pallon!<3 ^ ^ Toinen on oranssi johon syttyy valo, sitä Miu vähän pelkää ja toinen on niin nätti vaaleanpunainen/pinkki, joka sopii Miun valkoiseen turkkiin ^ ^

Sitten näihin kauhu-uutisiin.. Mul ol pienen joku lonkkatsydeemi, ni nyt mun onkat särkee tyyliin joka päivä, ni kävin sitte lääkärissä.. Se sanos et "soita ja tilaa aika röntgeniin" ja sikko kysyin et eikai mun lonkkii mittä leikkaamaan ruvet ni kyl todennäkösest tarttis leikat.. OU SHiT :S En mä taho et joku lääkäri ko ei oo nukkuu kahtee vuorokautee tulee ja leikkaa mun jalkojani ja sit en pysty enää kävelee ikin ja kauheeta.. :S Mut nyt oo päättäny et mun on joka päivä pakko kävel pieni lenkki et saan painon putoomaan.. Samal tarttee kattoo syömist tottakai. Kosk jos en painais näi paljoo, voitais silt leikkaukselt välttyy, mikä olis suuri helpotus!!. Mutta näin, nyt en jaksa enää kirjotel :D