Joo,o.. Eli asun nyt sit yksin nykyää.. Taino, kissa on kaverin mut muute. Ei oo kovin hyvä fiilis ollu näinä päivin ku mies muutti toiseen kämppää.. Raha-asioist kai seki kii, tie sit loppupeleis mihi voi luottaa. En tykkää ol yksi täs kämpäs ko jännittää iha sikan ain.. Ja mul on ikävä juttuseuraa ja ihmist jota rakastan!. Rakastan sitä nii paljo et sattuu iha sikan ko se ei tuu tän joka päivä ja ei se oo kertaakaa pyytäny mua sen luo.. En sit taid ol sil enää kovinkaa tärkee?... Se piti tuparitki kavereitte kans, ja sit sen piti pitää perheen keske, et mä ja mun porukat oltais menty sin ni sit se peruuntu ko se tuli mun luo ja se viikonloppu meniki si tooosi hyvin.. Se oli miltei koko aika kännykäl ja sit meil tuli riitaa ja koitettii puhuu mein suhteest ni en sit tiä oikee et mitä se ajattelee. Mul on oikeest paha olla ko en tie mitä teen vääri ja kaikkee.. Ja oonko oikeesti nii kamala ettei se enää välit must? Ko kuiteski se pistää viestiin muru ja näi mut miks se sit muute ei tuu käymä tai mitää.. Sit se on tulevan viikonloppun menos sen isäl, yksin.. Eli en nää sen vissii si ko vaa huomen, ku mennää viemää mun kännykkä huoltoo. Eikä se kertonu et sil on vapaa-päivä ko vast tänää, sen takia vaa et sil sopeist kert si huomen paremmi sen kännykän huoltoon viemine. Ei oo reilua mun mielest. Se käyttäytyy liiaks sinkkumaisest vaiks on mun kans yhes. Siis totkai saa men ja tehd mut ei ny ain sillee et jättää mut pois, niiku mua ei oiskaa.. Tuntuu et rakastun ain niihi jotka ei oikeesti välitä musta paskan vertaa. Ja kuin tuntuu silt, et sitko vihdoin luotan toiseen miltei täysin, vedetää matto jalkojen alt. Eilen oli niin paha olo et porasin koko illan ja silmät oli ko särjel, tänää olen surullinen ja toisaaltas päättäväisemp.. Meinaan et jos huominen menee totaalisest penkin al ni se on moro si. En aio odottaa et mun maailma murenee ihan täysin. Eniten toivon et kaik olis hyvin ja saisin pitää mun rakkaan miehen ilman mitään vastoinkäymisii. <3 Tämän ajatuksen myötä koitan uudestaan nukkumista... Piti tunti sitte nukkua muttei siitä mitään sillo tullu.