Hei vaan ja sillee kaikille teille karvaisille ja vähemmän karvaisille maan asukeille :'D Nyt on olo aika hyvä vaikka pakko myöntää että jännityksen määrä on suuri kun kännykkä unohtui vissiinkin äipän luo ... :D Ja voi persaus ko ulkon on liukastaa,, iha kauheet koittaa kävel ko joutuu menee sillee mummovauhtii *Köpötiköp* :s Juttelen täs skypen kaut mu miähel ja naurettu on :D Meil menee paremmin, ja joulu vietetään yhes <3 ^^ Ja senki porukat tulee tänpäi jouluks ni si ollaa niitte ja mun äipän kans ja käydää pikasest mu isäl :) Oon muute kuusen laittanu het joulukuun alus ja kissa o kiipeilly siä iha simon :D Sil on hauskaa ko se tiputtaa kaik joulupallot alas ja lierittää niit pisi lattiaa ^^ Vitsi ko tuli just mielee et haaveilin joskus skidin et must tulis siivooja, sit vähä isompan halusin kirjailijaks.. Kyl sitä kans kaikkee mieleen putkahtaa tällee yht äkkii ^^ Mun tarttee muute siivot iha simon ennenku o joulu, ko mul oli tääl sillee semi-siistii mut ny o vähä enempi krääsää siel sun tääl, ja jos mun miehen porukatki tulee käymää ni kamaala ko on sotkustaa :DD Mult kysyttii Ask:is atm:ää, ni olin sillee et häääh.. Mut si kysyin systerilt et mitä se meinaa ja se suomens sen mul =) En kyl tiä vastaanks siihe mittä :D Jännää eiks vaa? xD Luin vahingos mun siskon blogii tänää ko se ol tykänny eka siit sivustot tai sillee. Ja si menin lukee sen ja siel luki et mitä saan joululahjaks :D Hups ^^' En tie pitäiskö mun huomen mainit siit et luin sen vai oonko ihan hiljaa?... :oo Aika noloa :D Mu hei juu, olotiloista sen verran et nyt ei viiraa vintistä nii pahaste ko aikasemmin ku oli nii paha olo et huh.. Nyt on parempi olo ja lääkkeitä koitan ottaa säännöllisesti (taas vaihteeks) :) Että semmosta.. Ois varmaa pian pakko koittaa nukkumista.. Ostin iha sairaan ison nallen et on turvallist nukkua :) Se on söpö ja kaikkee :3 Mutta nyt, Hyvää yötä ja nätit unet kaikille! ^^