Sitä sitten tuli käytyä siel tän vuoden Animeconis ja siis reissu oli aivan mahtava! :D *Tuuletus* \o Olin iha varma etten uskal ol siel ko nii paljo ihmisii jne, mut hyvin se meni :) Sain jopa halin yhelt conilaiselt ku mul oli Pikachu-puku pääl :3 Ja mun Niiskuneiti pussukka sai myös halin! :DD Ihan hassuu oikeest ^^ Matka sin oli tosi jännä kosk navigaattori jämppäs pariin otteeseen kesken matkan tos mun miehen kännykäs, ja sumua oli enempi ko ikun ja sit tien vieres nähtii peuraki.. Onneks ei tullu tiel, ois varmaa si rysähtäny. Iltabileiski oli aiva mahtavaa ko basso raikas nii et koko paikka täris ja WAU! :D Olen ylpee itestän et pystyin menee ja olee siä, sekä etten ollu iha jäykkä kakka taik ruvennu itkee ^^ Meinas muute toi Kuopion murre jääd itellekki pääl :'D Siäpäi puhutaa hassust :) Ja olin sit ekan kerran teltas, ja vitalis ko siäl oli öisin iha sika kylmä :s :D Mut päiväl sin paahtu ^^ Mut ny mul on sit makuupussiki <3 :) Ja tottakai Pikachu-puku! :D Että sellaasta.. Niijoo ja oli iha kauhee ikävä Minnipinni-kisua ko siä leirintäalueel oli pari karavaanarikisua :) Mut ny ollaa koton ja saan silitel Minnii iha täpöl <3 :3 Toisaalt ahistaa ol tääl kotosal.. Siis ku tää on nii tyly käpykylä ._. Ko tual kaik ol nii hirmu ystävällisii ^^ Ja mun miehen isän luon oli yllättävän ihanaa ol, kosk kaik juttel mul ja oli muutenki jotenki rento meininki :) Oli muute hilkul etten menny kastaa varpait ko muut meni uimaa! :D Mut en si ihan kuiteskaa sin veteen rohjennu men ^^ Ois kyl joskus kiva men uimaa ... Tie sit uskaltaaks sitä (: Ja ekaks pitäis hommat uikkarit :'D Tänää oli tarkotus siivot iha sikan mut en oo viä kauheest saanu aikaseks.. Mies nukkus eka pitkää, ja ny se makkaa sohval :oo Senki piti siivot mun kans mut eiii sitte ^^ Aijoo muute, vähänkö oli hienoi pukui ihmisil siä animeconis :3 Olin iha äimän ko jotkut oli siis nii Wau<3 :)) Mä näytin vaa tosi paksult pikachult... Sillai, ehk tarttis laihuttaa ko yöks. XD Ostin muute yhet hienot karva hanskat ja t-paidan ja kaikkee hienoo ^^