Ottaa iha sikana päähän kaik just ny. Oli eilen taas iha sika paha olo ja sit en muistanu kriisikeskuksen numeroo tai sellast mikä viä ehtoollaki päivystää. Ko just perjantain sain sen numeron, mut eihän mul pöllöl mitää kynää siin ollu et isin voinu sen ylös ottaa.. En oo varma muistanks sen ulkoo, mut en taho kokeil ko jos soitanki tyylii jollekki ählämil. XD Sit viestittelin mu miehen kans eile ehtoost ko itketti iha sikan.. Lopuks nauratti ja viirotti ko viimist päivää.. Tämäkin kaikki vaan sen takia etten oo ottanu lääkkeit ny lainkaa. Mut en voi/viitti alottaa niit ennenku ollaa loppuviikost oltu Animeconis, kosk nukutaa teltas ni en tiä oisko siä mtn vet et saisin nui lääkkeet otettu... Ni en alot niit si enne ettei tuu sit siä kauheit vierotusoireit. Joskus oon fiksu.

Mua ärsyttää suunnattomast et mun mies oli just viikonlopun reisus porukoittensa kaa, ja ny se istuu tosa koneel ._. Konehan on elämä, eiks vaa?... Noh, olenhan itekki rustaamas tätä ni sama kait se o mitä toine tekee.

Jännittää sin Animeconii meno, kosk mul on ihan semne fiilis ettei mun mies ja sen pikkusisko taho mua sin. Kosk eihä ne olis halunnu niitte veljeekää sin.. (Joka siis on myös tulossa, mennää nelistää nääs). Me nukutaa teltas, en oo ikin ollu semses, ja ajatuski jostai käärmeist ja vesikauhusist pesukarhuist ni YÖKS. Tuskin niit siä o mut koskaa ei voi ol liia varma.

Mul on iha jäätävät silmäpussit, siis en tajuu kui O.o Ko en oo nukkunu paljoo mahallani, oon juonu aika paljon vettä, enkä oo nukkunu liikaa enkä liia vähä, ko yllättävän sopivast.. Millai saan ne pois?! :D Ko äit sano et Vettä, vettä ja vettä pittää juua.. No oon si pojat juonu mut ei niiku mitään vaikutust. Näytän iha pöllölt.. Eikä mun mies antanu mun rajat nuit pussei mustal tussil XD Ehkä näin jälkeenpäin ajateltuna ihan hyvä vaa.. :D

Tilanne on muuten nyt tämä: Mul on yks ihana kissa, mikä ei tee asioitaan muual ko kippaan, eli Minni-pinni, leikattu kaunis musta-valkoinen tyttökisu <3 :) Se on vaan ihan hassu kissa, piristää kummast päivää :D Se leikkii paljon omil leluhiirillään ja syö hyvin ja ja ja nukkuu välil vieres ja wau :3 Toivon et saisin pitää sen mun seuran ainaki kakskytä vuot kosk Nunu-poika kuoli alle kaksvuotiaan niihi epileptisiin kohtauksiin.. Sitä on vieki ikävä. 

Ikävästä puheenollen mul oli eilen taas iha jäätävä ikävä Toraa (rakast ystävää, iha skidist ast oltu kavereit) sit mun maailman upeint koiraa, ranskanbulldoggi poikaa: Minimoittia, sit just Nunua.. Kaik o jättäny mut tän ku nallin kalliol, iha perseest semne :/ Mut rakastan niit kaikkii, toivon vaa et tää ikävä olis joskus sellast loppuvaa ettei ain tuu iha hirvee olo ku miettii niit. Kosk sattuu iha helvetist ja ahistaa mitä enempi mietin sitä etten ikinä, ihan oikeest ikinä, nää niit enää.. Tarttee vaan olla onnellinen siit et sain joskus tuntea niinkin vittumaisen mut rakkaan ihmisen ko Tora oli. Ja mul oli maailman paras, kiltein ja komein/kaunein koira. Ja Nunu oli kissoist veemäisin mitä tiiän, mut ihana silti! Iha ykköne ^^ Mul on joskus sellanen olo et haluisin koiran mut sit taas en taho ko tulee liikaa Minimoit mielee. Ehkä oon joskus tarpeeks vahva ottamaan koiruuden mieluiten mun miehen kans yhdes etten oo ite kokonaan vastuus siittä si. 

Mul on useesti sellanen olo et oon kamala ihminen.. Siis ko miettii et ain pitäis saada kaikkee uutta. Eiks mikään ikuna riitä? Onks kaik samanlaisii, vai oonks mä ainut ko on tämne ahne porsas.. Surkeesti menee jos oon ainut. Siis ku miettii et miks ottaisin koiran muutaku et se ois söpö lisä perheeseen, kosk eiks yks kissa riitä tekemään tätä "perhettä" onnelliseks? Tiä sitä si.. Mun mies haluis akvaarion sit joskus ko muutetaa johki toiseen kämppää.. Mä en voi si muut ko kattoo niit kaloi kosk mun käsiin tulee pienii rakkuloit ja ne tulee iha punaseks jos putsaan sellast kala-ammet :D En tiä mist se johtuu mut oon varmaa jotenki allerginen si niil. Ja jos samas asunnos on kanei tai muit jyrsijöit, ni mult tulee vert nenäst solkenaan.. Kokemusta on meinaa :D Eli en voi ikun ottaa mittää sellastakaa. Koira ja kissa o ainuvii, kosk matelijoihin en suostu koskee, enkä missää nimes taho asuu semste kans samas kämpäs ! Hyih. Karseita. 

Mietein sitä ku mul nuit kavereit ei oo ny ko yks ja senki kans on vaikee puhuu, et jos hommaisin kirjekaverin.. Joo, se kuulostaa iha sairaan vanhanaikaselt ja oudolt, mut millai tämne suht hyvin erakoitunu vois muute tutustuu uusiin ihmisii? Ja ku oon nii sairaan ujo ja jännitän kaikkee + et stressaan puolet ajast elämästäni, ni eiks se sillon olis paras vaihtari? Muun mies kyl lupas ol mun tuken jos tavataa uusii ihmisii josai, et uskaltaisin puhuu niil.. Mut eiks se sit mee vähä siihe et ne on mun miehen uusii kavereit, ei mun? En tiä, kuulostaa vaa vähä oudolt men tost vaa juttelee jollekki varsinki ko vaikutan ain nii tylylt.. Ihan vaan sen takii ko oon kauhust kankeen. Ei kiva. Hei ny hokasin et oon kirjottanu tätä iha sika kaun.. Tai ainaki luulisin nii, varma en oo .. :D Mun naapuin mies, vanha juoppo on aika "hauska".. Oikeest kyl sen mieluummi ottaa huumoril ko se et menettäis hermot sen kans. Se huutaa ain samaa hokemaa, Haise vitul, Jumalauta, vittu saatana. Ain tos samas järjestykses.. Välil tulee kyl pelkkä Jumalauta x5 putkeen.. XD Kiva sanavalikoima gubel.

Mutta nyt menen täst ehkä käymää äipäl ja sit kotti takas joko koneel taikka suihkun kautta nukkumaan.. Ja Animeconreissu on sitten niin aika sairaan pian, apua! Jos selviän siitä, oon aika saatanan rohkee ^^