Saakutin epäonni ku vainoo mua! Lakkais jo, menis muual! :< Tabletti on rikki, mut sain iskält samantie uude (Siis mitäh O.o) Se oli sen joku vara-tabletti nääs... Mut siis kiva :) Ja mummul tuli käytyy, se oli jännää mut ihana oli hänt nähä :3

Mutta mun ongelma on ettei mul oo koht kissaa, siis ku joudun antaa ton kovapään pois ku se o häirinny naapureit iha sika kaua ja mun se ei an nukkuu ni voi ei :<< En ees taho ajatel et koht oon iha yksi.. Kisuu tulee hakee mukavan kuulone naine lauantain.. Se siit si.. Vitun hyvä tuuri mullaki. Perse. Kissast tulee osittain hiiri ja osittai sisäkissa.. Kiva sil mut mun tulee sitä iha kauhee ikävä! :''<

Että sellasta. Miks,miks,miks,miks mul on näin kamalan huono tuuri!! En vaan tajuu, mitä ain teen vääri. :<

Kuuntelen joululaului. Ja iha v*tun sama vaiks olis vast syyskuu. Ei kiinnost ku koitan pysyy pirteen. Vaik onki iha hemmetin vaikeet.