Tänään on ollu suht hyvä päivä, kosk eilinen ilta/yö meni sillee penkin alle kun en saanu nukuttu ja itkin vaa.. Ni nyt on jo onneks vähän parempi olo.. Vaikkei ny mikää huippu viekää mut hittaast edetää.. Huomen si tarttis noust suht ajois ko jutteluaika jne.. Ulkon on ihan sika kylmä, kipitin tost pihan poikki äiteel ni jumpe oikkest ko samantie ku avo oven ni tuuli nii et :S Ja yöl o iha varmast pakkast, eli kyl se talvi sielt viä tulee :/ Toisaalt kiva ja toisaalt ei yhtää.. Nyt voin taas todeta sen et mun perhe on kyl paras, kaikist riidoist jne huolimat. :) En mä usko et ne mua ihan kokonaa yksi jättäis vaiks välil onki semne olo ettei ketää kiinnosta oonko olemas vai en ^^ Mun kaveri onki sit eri asia.. En tajuu kui se jaksaa vaa nöksät sen miehensä kaa päivästä päivää.. Noh, ei me näköjää si olla enää mtn kunnon kamui, samapa tuo.. Tai ei, kyl se vähän harmittaa mut ei voi mitään si. Tarttis varmaa joku päivä käydä iskälki, ei ol sitäkää ny vähään aikaan nähty ^^' Sillee hups xD Mut eipähä sekään meitä ikin kahvil kutsu tai mtn joten ei voi mitään jos iteltäki pakkaa unohtummaa.. Mul on kauhee ongelma et mitä ostan äipäl synttärilahjaks :) Tai ku vaihtoehtoi on, mut et minkä niist toteutan :D Noh, eiköhä se täst.. Ja joululahjoiki aattelin pikkuhiljaa ostel, ettei si tuu iha hirvee kiire niitten kans ^^ Tarttis ny eka saad rahaa säästetty, mut oon ihmeen hyvi onnistunu siinäki hommas :D Kauppoihin on tullu GLÖGIÄÄ :DD Se on iha parast kylmän ja kuuman! :D