Elikkäs.. Ei oo tullu taas vähään aikaan kirjotettu mitään, mikä on sinäänsä aika ärsyttävää kosk olis hienoo jos joka päivä pystyis/jaksais päivittää tätä :'D Joo,o eli syksyki o hyväl mallil vaihtumas talveks, mut ei oo lunta viä täälpäi näkyny ^^ Kaik lehdet vaa tippuu puist :/ Se o jotenki hirmu surullist, en tie kui. Mutta niin.. Olin viime viikon tiistaina siel ryhmässä! Siis oikeesti, onnnistuin ! :DD:DD Olin iha väsyny sen jälkee, sillee hyväl taval ^^ Ja ny tarttis taas tiistain koittaa saad mentyä sinne :D Jännittää, mut eiköhän se tästä :) Nii, ja mun mies tulee tänään tänne ja menee täältä kouluunsa jne :D Iha mahtavaa! \o/ Sit mennää ehkä tiistain sen luo sitku se on päässy koulusta ja mie sielt ryhmästä ^^ Juu ja koton on ollu aika pelottava ol siis sillee, et ku puut heiluu ja nui parvekelasit tärisee, ni inhaa.. Ja kissasta oon kuullu ja sil menee hyvin mikä on aivan mahtavaa :)! Ja ens viikonlopuna mennää mun miehen luo ainaki si, jollei ennemmi ja juhlitaan Halloweenia :D Muhahahaa :D