En tiä täl hetkel yhtään miks alotan kirjottamisen.. Ei pienintäkää langanpätkää siit mitä vois kirjottaa.. On jotenki nii turha olo :/ Oonks mä turha? Olen kai.. Valitanko liikaa? Varmasti. Miksei vaa voi ol tyytyväine siihen mitä on, mitä tekee ja mitä on tulos, niinku edessäpäi?Sössein taas täl viikol sen ryhmän.. Yllätys. En se muute mä olis jos ei joku menis päi jotai.

Tää ilta meni mukavast äipäl siskojen kera, naurettii iha sikan :) Mut ny ku tulin kotti ni .. Mietin liikaa.

Ulkon on kaunist ko satanu iha simon lunta :) Huomen ehkä ostaa uude kengä talvee varte.. Vois tehd kaakaoo pia.. Mun toinen sisko ja vissii äitki pitää mua jonain prinsessan.. Se ottaa päähän kosk en mä kyl mielestäni sellast kuvaa kellekkää anna :/ Enkä kuvittele itestäni sillai. Tavalline pälli tai no ehkä hiukan semne hullu nero olo kert välil o, joten semne ennemmi ko joku prinsessa.

Mut tykkään yhä barbeist, siis jos tää ny liitty yhtää mihinkää.. Ei taida mun kirjotukset ny muutenkaa ol kovin selkeet, pahoitteluni :D Aivot vaa suoltaa liikaa etten saa niit nätist tähä riveihi jne. ^^

Mul on kannettava ja tykkään ku mun mies anto mul erillisen näppiksen ja hiiren, ni pali paremp kirjottaa ny :)

Tulevan viikonloppun onki isänpäivä, eikä iskäl sovi et mentäis siel käymää, wippii.. En jaksais murehtii siit et meil on semset aika huonot välit siihe.. Ja ku ain aattelen et voitais parantaa niit menemäl just sin, ni sit sil ei sovikkaa. Ei kovin kiva. Ei me systerin kans sit taidet ol kauheen tärkeit sil tai sit se on vaa nii sairaan hankala ihmine ettei voi myöntää mein olevan tärkeit sil. Noh, äipäl o synttärit lauantain ni onneks juhlitaan niit <3 :) Ostin tänää lahjanki, toivottavast tykkää si ^^

Ootan jouluu toisaalt innol, toisaalt taas en tie oikee.. Ku en oo varma juhlitaanks me koton lainkaa, tai ainakaa mein perheen kera.. Ku voi ol et äiteel o menoo, sisko on koton ja me mennää miehen perheen luo :oo Ihan hassu ajatus sillai ku oon ain ollu koton joulun ^^ Ja en sit tie mitä iskä tekee joulun et voidaanks me käyd siel lainkaa :( Se surettaa jollei void sen lahja vied ees ja moikat, si oon kyl varmaa aika maas.. Noh, toivotaan et sil sopeis se et mennää siel käväsee ^^ Mut pakko viel sanoo et ulkon on kaunista ku lumi kimaltelee nii et <3 :)

Sillee hupaisaa etten tienny mitä kirjotan ja ny tuli taas aivan liikaa turhaa höpinää :D Mutjuu, se ois sen kaakaon aika vihdoin :D