Eli mua masens torstain iha sikan, sit taas ny vähemmä ja huh.. Oon koittanu ajatel koko aika pirteest mut en tie onks siit kuitenkaa apuu.. Kosk en vaa ajattel synkkii juttui, oon tänäänki siivonnu ku hullu etten ajattelis mtn kauheit.. Eile illal olin viä sitä mielt et olis paremp ol osastohoidos ku yksin koton  mut nyt oon ehkä hiuka eri mielt.. Ressaa vaa ku kaik menee päi kettuu :< Ja taas valitan. Mut ko siis sillee et oon niin erakoitunu et voi päivää.. Ja oon lihonu iha sikan ni yöks.. Entäs sit jos kupsahan siihe et oon niin lihava, se olis aivan järjettömän huono ja tyhmä syy päättää päivänsä. En edelleenkää oo lukenu netist nuist mun lääkkeist kosk en tie lihottaaks ne. Mut ainaki kosk mul on kilpirauhasen vajaatoiminta ni ei vissii aineenvaihdunta toimi kunnol ni lihon.. -.- Ja ku seki et saatan unohtaa syöd päivisi, enkä silti kää laihu :DD Kaameeta. Noh, pakko koittaa syöd vähä mut useest ja liikkuu enempi ._. kauheee muistaminen ! :oo Ni mun elämäs on suht kiva kämppä ja perhe tos, mut en voi niittenkää pääl kaikkee kaataa.. Ja miestäniki nään joskus viikonloppusin, en aina kuitenkaa.. Oon aika yksin ny ku ei oo ees kissaa :<