Iha pepust ko suututin mun miehen ku viirotin liikaa.. Se on tyylii iha raivon ni ei oo hauskaa :( Itkettää mut en taho itkee ainakaa sen nähen.. Ny se rupes siivoon iha hullun ko nii kiukkune o :( Et tosi kiva ku tuli tän siks aikaa ku sil on koulust työssäoppimine.. En tiä millai sit tullaa juttuu ko jos joskus muutetaa yhtee.. Ku ei meil oo mitään yhteist, se pelaa koko aika kaikkii pelei mut mä en osaa tai jaksa keskittyy mihkää pelaamisee.. Ja siihen menis kuitenki yli kolme vuot varmaa ennenku voitais ees muuttaa yhtee, ni kauheen pitkä aika sillee.. Tai ku keksittäis ees paremmi yhteist tekemist. Surettaa ny tosi paljo, ei ainakaa viirotuta. Eikä mun mies näköjää tykkää mun ulkonäöstäkää, ku se haluis et mul olis lyhkäset hiukset mut ite en haluu.. Ja muutenkaa ikin ei kehu jos on uus paita yms, ja mä kyl kehun ain :( Kai sit oon ruma. Ei voi sit mittää. Mut yritän saad lääkearvot kohilleen, lisät liikuntaa ja kattoo syömist, ni jos painoki joskus putois vähä ni ois kiva.. Olis varmaa huomattavast kevyemp olo ^^ Taidan men koht makkarii nukkumaa.. Juon vaa eka teen loppuu. Ei täst päiväst kyl tullu muutenkaa yhtää mitää ja nyt sit tää kruunas kaiken ku sain suututettu ton yhen ni jippii :( Aion ostaa josai välis askelmittarin, ootan sitä innol et saan säästetty rahaa siihe :) Ku mul oli jo rahat siihe, mut sit ne meni mein  ruokaan yms. Kosk taas kerran ku mies on tääl ni mä maksan sen tupakit ja kaiken.. Ei oo sillai kauheen kiva, mut minkäs teet. Ei sitä ilman tupakkaakaa kestä ku sit vast se on kiukkune. Mutjoo, koht koisaan. Moro kaikil..