Inhoon niiiin paljon pimeit iltoi! En uskal men ulos jos on liian pimeet ._. Joten perseestä ku syksy tulee ja illat pimenee niin nopsaan :( Tarttis keksii koton jtn tekemist ettei se haittais niin paljoa ettei pääs ulos lähtemää.. Yleensä makaan sängys tuijotellen kattoo, ei sekää kovin tervet oo. Mut se on ainut tapa millai en itke tai hermoile niin kovin.. Ja valot päällä nukkumaan. Koko kämpän valot pitää ol pääl.. Koitan tänää jos voisin sammuttaa edes keittiöst, olkkarist ja eteisest valot ja pistäisin vaan pikkulampun makkaris pääl ettei kattovalo loista koko huonees.. Tuntuu et ongelmat vaa lisääntyy eikä mun pää pysy kasas.. Hajoo pikkuhiljaa, murenee pieniks palasiks joita ei sit ihan hevil kootakkaa. Oon lopettanu kaikki muut lääkket paitti kilpirauhaslääkkeet.. Ja nyt tarttis täl viikol men lääkäril juttelee nuitten lääkkeitten ottamisest jne.. Ku jos löytyis joku muu lääke mikä auttais. Kosk aina ku syön lääkkeitä tulee tuskanen olo sen takia etten pysty "viirottaa" eli keksii mitään päätöntä. Mul ei vaan tule niit päähänpistoi, ja se on väärin se. Tuntuu et oon vaa kävelevä vihannes, osittain aivokuollu. Ei se oo mistään kohtaan reilua se, kosk ei se kuitenkaan helpommaks mun elämist tee. Yht lail mua jännittää vied se vitun roskis, men kauppaa tai ulos ni pöh. Mut joo.. Saan näil näkymin tukihenkilön. Se vois sitte tul mun kans kävelee ulos ja kauppaan, kirjastoon tai iha mihi vaa haluisin men..Jotenki hirvittää koko ajatus ja toisaalt en usko et pärjään enää itekseni.. Varsinkaa ku en mä yksin kaupas tai misää käy, ain o sisko mukan.. Ja se on väärin et oon niin riippuvaine omast pikkusiskostani. Ei siis sillee, ihana se on ku jaksaa auttaa mua mut se ei oo sille oikein et se joutuu olee mun tuken koko aika ^^ Et ehkä joku ulkopuolinen olis kans ihan hyvä siihen välil.. Vaiks mun luonto ei taho antaa periks et pyytäisin apuu keltää tuiki tuntemattomalt. Entäs sit jos me ei tulla yhtään juttuun? Se vast hirveet olis :( No mut taas murehdin etukäteen, ei kannattais. Kello on oikeest vast kymment yli yks.. Ja tuntuu ku se olis vähintää kuus illal.. Pitäis varmaa oikeest käyd siä suihkus ja laittaa pyykkikone pääl et saa jtn tehtykki tän päivän aikan. Jännittää muute ku iskä lupas tul mun ja siskon synttäreil. Toivon et se tulis sit edes mun siskon synttäreil, ko niit juhlitaa enne.. Pahoin pelkään et se jänistää. Mut noh nii. Jos se tulee, oon niin onnelline :)! Joo mut mä meen ny pöllöilee.. Siivoon suihkuun ja plääh.. Ei muut ko nukkuu. No ei, ei mua ees väsytä. pakkaa masentaa vaa hiuka :/ Mut kyl se täst.