Oon varmaa nyt sit iha semnen tapetin värinen, semnen tylsän harmaa.. Huomaamaton. Sitä sanaa hain.. Huomaamaton kuvaa mua hyvin.. Väritön ja näin. Tuntuu ettei kukaan ota mua vakavast. Ja taas ehkä yleistin en tiä. Mut siis oon edelleen.. En nyt yksin, mut yksinäinen. Kosk tänäänki tuttuun tapaan tuijottelin kattoon ja hetken päästä heräsin ku olin sit vahingos nukahtanu. Olin aivan pihal. Ja sen jälkeen tää päivä on vaan madellu.. Oon aikasemmin jo selvittäny hiukset (kyl siin voi kestää juu) leikkiny kissan kans ihan hirveest (sain mein äiteen kissan, se on ihana pien<3) silittäny ja pitäny sylis pient, käyny kaks kertaa naapuritalos kahveel.. Ja voi luoja ku voisin vaa men ulos käppäilee mutkun en uskalla. Ottaa niin päähän ku jumittanu täs koneel vaa :/ Auroran biisi: Kaikki mitä näät, on hyvä. Ja Runopoika oli hirveen surullinen. En tiä miks kuuntelin sen loppuun. Täytin nyt muuten viime kuus 26.. Ja tuntuu etten oo enää mitenkään kiinnostava. En kenenkään mielest, vähiten varmaa mun miehen mielest. Se on kait jo ajat sit kyllästyny muhun. Mut nih.. Leikkasin hiuksiini tänää.. Ja pah, mitään ei auttanu. Sama tylsä naama tuijottaa peilist takasin. Huomen meen keskustelee ja ehkä (toivottavast ei tartte) kinaamaa et syönkö nuit lääkkeit mitä mul ny vaihteeks määrättii.. En aio koskea niihi pitkäl tikullakaa. Sen verran juttua kuullu et huh. En todellakaan aio ol mikää vitun zombi taikka vihannes vaan siks et muut käskee. Ja siis, mua ei haittaa itessäni mikää muu nii paljoo ku se et jännittää välil liikaa. Ni miks sit syödä lääkkeit mitkä ei tähän jännitykseen auta? Jaa,a kunen tie. Ku viirotan liikaa.. Ai miten muka? Kosk jos joskus naurattaa liikaa jne, ni ei oo paha, Oon kuitenki ollu suht hyväs kunnos ja saan taas nukuttu hyvin (en vähään aikaa nukkunu miltei yhtää) ja sit se et en ryyppää, en tuhlaa rahoi heti ja nih.. Oon hei kasvanu oikeest, miksei kukaan huomaa sitä. Oon tosi väsyny olemaa puolustuskannal. En tykkää pistää hanttiin tai kyseenalaistaa ketää lääkärii mut nyt oli pakko kosk toi lääke kyl oikeest hirvittää. En oo kyl sit ennen epäilly mitää, ain oon kiltist hakenu ja ottanu lääkkeet mitä on määrätty. Nyt oli varmaan korkee aika siihenki tul muutos tai näi. Hm.. Mua vähän tavallaan ahistaa vaiks siis oon tosi onnellinenki, tost pikku kisust.. Mut siis ku en voi men enää Köyliöön tai mihinkää ku korkeintaa pariks yöks, ja sillonki tartteen jonku kattomaan et kisul on kaik hyvin ja huh.. Ja ku toi neitin on persialainen, Prinsessa nimeltää, ni sil on niiiin paksu turkki ja pitkät karvat et on tois hankalaa hoitaa sen turkkii.. Ja ku se inhoo kampaamist. Tuntuu etten tuu pärjäämää ku sen turkki on noin pitkä. :( Mut en todellakaa aio luovuttaa heti mut siis.. Entä jos en ikinä opi kampaamaa sen koko turkkii, kaikkii takkui ja huh. Ahistaa aika paljon. Mut se on tosi söpö ku ain valtaa puolet sängyst ku mennää nukkuu :D Ja keskel yöt saatan herät siihe ku se on menny ihan keskel sänkyy ja nukkuu iha täpöl ni tarttee koko aika varoo ettei vaa men pienen pääl.. Oi se ois ihan kauheet ku toine ois iha littana karvapallo :DD Huh.. Ei kiva. Mut palatakseni.. Siihen et oon harmaa hiirulainen jne.. Ni mul on vähän sellanen olo et mun mies valehteli mul päin naamaa.. Ku tuli puhet siit ku siis sehän ei kehu mua, mut mun pitää ain kehuu hänt (outoo joo, eikä reilua mut joo..) ni mul on ihan semnen olo et se kehuskelee kyl muit naisii.. Ja kysyin sitä ni silmät kirkkain kiels kaiken.. Eikä siin muuten mitää, mut näin kerran ihan vahingos ku laitin pyykkei kuivumaa ku se kehu yht likkaa jne.. Mut et ei hän kuulemma kehu ketää. Nii varmaa, en ihan taid uskoo. Oon ehkä kamala ku en usko, mut siis mun mies on just sen tyyline et se kehuu kaikkii jne.. Aika lipevä monen mielest on hää.. Mut en mä tie.. Joskus itteeki ottaa joku vitun vinkumine päähä mut yleensä annan periks ku ei sitä saatanan vinkumist jaks kuunnel. Ahahaha et joo.. Välistäi semne olo et mä oon tän suhteen mies ja se on se naine. -.- Rasittavaa. Enkä jotenkaa jaksa ku se lupailee sitä sun tätä ni ku ikin ei pidä lupauksiaan ni siihen väsyy. Ja jos menet sil lainaa  rahaa, ni kyl takasin maksuu saat oottaa.. Iha meinaa nii kaua et meinaat jo itekki unohtaa koko velan ja huh. ;Mut joo.. Ois kiva jos toinen oikeest arvostais mua, ja ees joskus kehuis et ootpa nätti, mut ei. Ei sitten millää. Enkä tie pystynkö menee sen kans kaupungil kahestaa.. Ku ei hyvää sanaa sillee san ni kauhee kynnys ja entist suurempi vaatekriisi ja huh. Mut joo, mä en jaksa huomist.. Vaivun maan al. Otan kissan mukaa ja menoks xD Oiski nii helppoo mut ei.