Tänää oli toisiks viimine kerta sitä ryhmää mis käyn.. Ja seuraava maanantai onki sit vika kerta. Iha kauheet ku sit en ikin välttis nää kaikkii siin ryhmäs olijoi.. Tai siis misä mä ne ees näkisin? :< Ihan perseest näi suoraan sanottun. Oli semnen olo tänää etten mee sin mut menin kuitenki.. Ei oo vaa yhtää kivaa ku kaikkii stressaa tulevaisuut. Ja on surullisilii. Oon koittanu ol ajattelemat sitä et se oikeest loppuu ko ajatus on ihan kauhee. Mut kyl se väkisinki mieleen tulee. Onneks on joulu tulos kosk koitan keskittyy joulusiivouksee (oon siivonnu ko hullu, tarttis nukkuu välil vähä enempi) ja sit lahjoihi mitä tarttee hommat ja nii.. Keksein mun kaveril yhen lahjan! Oli ihan hassu olo etten sitä aikasemmi hokannu ^^ Mut luulen et se ois just semnen mitä se ny tarttee :) Meen sen kaverini luo (pikkusisko tulee mukaa) ni koristelee kuust ja muutenki laittaa joulukoristeit paikoillee :) Aika kiva kyl ^^ Oon varmaa kaks ellen kolmeki jouluu jo auttanu sitä sen kuusen koristelus :D Sil on iiiiso tekokuusi :D! Semnen tosi tuuhee :D Ja korkee :D Ja sil on miljoonittain koristeit, ne on kauniita :) Se on saanu osan mummultaan, eli ne on oikeesti tosi vanhoi ^^ Ja sit sil on ulkomailt jtn jutui :D Mun tais pyykkikone sammuu, joten ei muuta ku laittaa pyykit kuivuu :D! Ja tarvii juod tee loppuu.. Mietin et jos menis iha sekunniks huilaa.. Ko nyt en usko et se venuu liian pitkäks.. Siis unet.. Kosk pittää käyd kaupaski tänää ni kyl mul varmaa joku soittaa :D Siskot tai äit et "hei, kauppaan!" :D Muistin jopa syöd äske leivän :D Pakkaa taas toi syöminenki unohtuu xD Ei hyvä.. Mutjoo.. Kai meen täst tsekkaa ne pyykit =D