On se joskus iha äärettömän vaikeet tää elämä. Tuntuu et teen täl hetkel suurimman osan jutuist päi perset. Heh positiivist kaiketi si :D En nyt tiiä et tartteeks mun pysyy pois äiteen ja siskojen luot ku tuntuu et vaik mitä sanoisin ni se käsitetään ihan vääri ni vois olla parempi jos oon nyt hiljaa ja pois paikalt.. Kai? Toivottavast se auttais.. Kauheen negatiivinen tunnelma ni ei oo kiva. Mutta joo.. Jos vaan viestittelen kaikil ilma et meen mihkää. Se vois toimii :D Oon kai aikamoinen riidankylväjä.. Enkä tee sitä tahalteen mut kai oon tosi ärsyttävä tai jtn..

Mietin tänään varmaan reippaast yli kolme tuntii et meenkö ulos kävelee.. Koko aika sillee menen en menen en.. Mut sit lopulta laitin kengät jalkaan, takin pääl ja menin ovesta ulos ja kiersin pienen rundin.. Oli ihan hirmu piristävää, koitan mennä huomennaki :D Ku muuten oon vaa neljänseinän sisäl ni huh.. Mut huomen tarttee kauppaan men ja käyd juttelees sen uuden tätikän kans ni sen takkii tarttee ulos men sentään vähä :) Mut on se aika jännä kui joutuu taistelee ittensä kans ihan tomsest perus jutust.. Oikeen ärsyttää et miten must on näin nössö tullu.

Varasin tatuointi-ajan eile ja se on nyt siis 22pvä :D Hiukan sillee jännittää mut ei viäl ihan kauheest (onneks!) ja mietin vaa sitä ku se on aikasin aamusten et on pakko herää et kerkee käppäilee sin sit hyvis ajoin :D Mu mies tulee mun kans sin ettei mun tart yksi men pyörtymää xD Eikai tarttee ol itkemät, pyörtymät ja kaikkee noloo tekemäti nii :D Ku muuten saan hävet silmät pääst itteetän :D Heh ^^

Tilasin viime yön pari huulikoruu ja hiukan kirosin et miksen tajunnu ostaa niit sillo ku ne oli kaik puoleen hintaa? :/ Tyhmäst pääst kärsii koko kroppa. Ja toivon et noi on sit sopivan mittasii tappei. Ku jos on iha huonoi ni joudun ostaa uudet ku eihän nuita voi palauttaa, en ainakaan usko. Ni däääm :D

Ohoh unohin et laitin vedenkeittimen pääl et saan teetä :D Toivottavast ei oo kauheen kylmää vettä vielä :)

Koht on ystävänpäivä ni hiukan kivaa ku voi ostaa kaikkee söpöö :DD!