Joulu meni tosi nopeest, siis kauhee stressi parin päivän takii :D Mut en tiä, vähän ehkä ärsyttää ku stressasin ihan turhaan :D Mut meni yllättävän hyvin, se oli ihan kiva onneks ^^ Kaikki tuntu tykkäävän lahjoistaan, mikä sekin oli kivaa :) Uusvuos meni iha sika tylsäst, olin yksin.. Tai no eka istuin kolme tuntii äiteen keittiös siskon kans.. Jumalaut oli kauheen puuduttavaa :D Mut sit lähin kymmenelt kotii ja no ehkä vähän itkin kurjaa kohtaloani xD Olihan se vähän tyhmää ehkä itkee mut ei sil ny enää voi mitää.. Taisin kyl valvoo silti kahteentoist vaik olin varma etten jaksa valvoo nii kauaa :D Porasin vaa nii kaua et jeeeeee xD Jos sit seuraavan uutenvuoten en olis yksin ni ois iha jees.. Ku mun miehel on ain kauhee meno sintän enkä mä oo ku yksin ni höh. Sain mummultaki kortin ja lahjakortin enen jouluu, oli nii ihanaa ku se muisti mun nuoremman siskon ja äiteen nimenki viä, oikeest tosi hyvin kosk se on dementoitunu kert hiuka ^^ Se on ihana kyl :) Harmittaa ku en uskal men kattoo sitä ku en lainkaa tiä kuin hyvin se muistaa mut.. No, mut kirjotin sil kirjeen just ja viimeistään maanantain lähetän sen sit ku vien sen kaupan edes olevaan laatikkoo :) Oli muuten ihan ihmeellist ku käytiin mein isänki luon syömäs mun siskon ja miehen kans :D Se oli siis ihan mahtavaa :D! Ku en muista millon viimeks oisin syöny siäl mitään, varsinkaan jouluruokaa :D! Se oli ihan mahtavaa, teki täst joulust kyl ikimuistoisen :D Nyt tarttis alottaa toisen kirjeen kirjottamine ku se on venunu vähän liian pitkäl mut ei se ny mitää :D Mul on hauskoi tarroi mitä pistän siihen :D Tarttis ostaa lisää kaikkii tarroi, vihko niil ja kirjepaperii :D Ne on kivoi :D Kynii onneks on :D Taino kirjotan yleensä vaan kuulakärkikynäl :D On aika hassuu nyt ku oon skypes miehen, sen kahen siskon ja veljen kans ja sit yks kaveri on tääl kans juttelees :D Mä en kyl puhu täl hetkel ku kirjotan nii sikan :D Häirittee sillee hiukan tätä kirjotust ku noi nauraa ja höpisee kaikkee ihan sikana :D Mut ei se mitää :D Koht kello on kymment yli ykstoist ja tarttis varmaa alkaa kirjottaa sitä kirjet ku käsin kirjottamine on nii perseest :D Mietin muute et kirjotan taas kaik tällee hienost putkee, mut eeeei se mitää :D Ei paljoo häritte heh :D Mu mies on viäl tääl, mut lähtee sunnuntain, sit voi ol et tulee itku ^^ Kosk se on kuitenki aika kauan jo ollu tääl ni sit joudun nukkuu yksin enkä voi puhel kellää ni se on perseest niiii :D Mut taidan ny lopetel tän ku en keksi oikee mitää kirjottamisen aihet :D Joten heippodei adios amigos ja moroo! :D