Joo eli en kuole, ei ollu mikää vakava se patti ku kävin sit siä lääkäris.. Ei ollu silti kiva ku turhaan vaivasin höh. Mutjoo.. Muuten onki sit aika paska olo koko aika eikä se ole kauheen mukavaa. No ei yhtään mut heh ._. Olin sillee just, ko piti viime juttelukäynnil nostaa kolme jtn mietelappust ennenku lähin sielt ajalt.. En muista mitä niis oli mut jtn liian positiivist kuten Hyväksy itsesi juuri sellaisena kuin olet. Sillee ihan oikeest. Ja itkin taas liikaa siel. Oon ihan tyhmä enkä tie millee saan järkee mun pääkoppaan. Äsh. No mut sellast si.. Stressaamat oleminen on tosi vaikeet ku koko aika tulee lisää aiheit mist voi stressat enemmä. Voi vitja.. Mut tänää oon käyny jo kaupas ni voin ol iha vaa rauhas koton.. Jee. Jotain hyvääki sentää, oon saanu hiuka säästetty uuteen luuriin. Ku tää vanha vetää viimäsii, toivin vaa et kestäis nii kaua et saan sen uuden ostettu.