Joo oon huomannu et vaik oon henkisesti tosi herkkä, niin oon myös todella vahva.. Sillee omalla tavallani :) Vaikee sitä on selittää, mut tuntuu et oon höm.. Armollisempi (tyhmä sana) ni itelleni, ja se tekee musta vahvemman :) Oon täs huomannu sen et ko itte koitan ol positiivinen (enkä nyt tarkot et tarttis hampaat irves ol et pysyn positiivisen xD) ni aika moni muu mun läheinen tuntuu viel enemmän negatiiviselt.. Aina tarttee arvostella ja haukkua selän takana muita, en tykkää. Mut sen myös huomasin täs et negatiivisuus on paljon helpompi tapa joka asias mut sen positiivisen ajattelun moni oikeesti sulkee pois.. Esim. äit sanoo ain et positiivisuus on perseest, mut ei se mun mielest oo. On paljon helpompi haukkuu muit selän takan ku se, et menis kehumaa jokast. Siis ihan aidosti :) En ymmär miks mein äitki ajattelee et sen sisko ois sil kateelline tai mitää muutakaa.. Eikä mun täti sen vanhemmalt kyl näyt ko mein äitkää. Nuoremmalt mun mielest ja sehän on nuorempi hiuka ku mein äit. Kauheest menee energiaa tollaseen turhaan riidankylvämiseen ja se et tuskin mun täti ni ain on niin kauheen kateellinen.. Kyl mä luulen et se on ihan tyytyväinen omaan elämäänsä. Höh ^^ Mutjoo oon saanu paljon aikaseks tääl kämpässäki ku järjestelly sitä ja tätä ton jne. Mut se, et vaikken sais mitään tehty, ei se tee must huonompaa. Nii ja sen oon kans huomannu, et väsyn hirveesti ku käyn mein äiteel ihan vaan sen takia ku pikkusisko ja äit on niin negatiivisii et huh :) Ehkä se, et ite vast alottelen tätä positiivisuuden harjoittamist ni tekee hiukan kivikkoiseks tätä ko toiset on niin negatiivissii.. No ajan kans must tulee oikea buddha :D Hahah no ei ny sentäste :D

Join tos perjantai ehtoost pari lonkeroo, ja ajattelin et hei, kerran tääl eletää ni sekään ei tee must huonompaa jos välil juon. Tuntuu välil et mun perhe aika paljn rajottaa mun tekemisii.. Emmä sit tiä mut ko aattelin blondat hiukset et saisin nuit hiusväriliitui käytetty ni nämä ol heti et älä värjää. Mut siis mun pää kuitenki ni sit oon kalju jos oon liikaa värjänny jne. ^^ Ja se, et ei must tartte heti ol huolissaa jos juon vähänki. Kosk oon oikeesti kasvanu sen verran ihmisen et en nyt ihan heti aio ol yht holtiton ku nuorempan. Ja joo, tiedän myös et mul saattaa men tosi nopeest överiks, mut hei sit mul saa sanoo siit :)! Mut ei tarvi holhot nii kauheest, oon kuitenki koht kolkyt. Onneks en iha viä kuitenkaa :D Hahah joo.. :D

Oli kiva ku autoin tänää serkkuuni siivoukses kun se muutti toiseen kämppään ni tarvii loppusiivous tehä tuol vanhemmas :) Se on kyl tosi ihana, oon ain ihaillu sitä :D Jos vois sanoo millanen ihmisenä haluisin olla, ni se ois just mun serkku :) Se on reipas, hyvä äiti ja todella sosiaalinen, fiksu ja nätti sekä oikeesti ihan mahtava :) Mut nii se on vaan huippu tyyppi heh :D Ja meil miltei tosi hauskaa kahestaa :D Välil kyl nii hölmöö läppää et huh :D