Oon iha sairaan jääs.. Ulkon kylmeni joten kämpäs myös. Höh. En oikee tie mitä ajattelisin.. Tai ku kainalos on joku patti, ni totkai minä tyhmä heti ajattelemas et nyt mä sit kuolen ja kääks.. Iha kauhees paniikis ja varmaan ihan turhaan. Mut en tiä. En saa ny nukuttukkaa ko mietin sitä hemmetin pattii. Ja sängys mietein vaa sitä et jos kuolen ni aion vähentää tavaraa ettei mun perheel tuu kauheet hommaa sit näitte mun tavaramäärien kans XD Oi luoja.. Sit samal mietin et kuin paljon yhel ihmisel voi ol kaikkee tavaraa.. Huhhuh paljon :D! Mutjoo.. Aattelin men aamust äiteel ja sanoo sil et jos se tai mun sisko tulis sit lääkärii ko kait semne aika ny o pakko sit varat.. En tiä mut taisin huolestuttaa mun miehen eikä ollu tarkotus.. Ku tyhmän heitin läppää ko olin iha itku kurkus ja sit se tais ottaa sen aika raskaast ja höh. Ku ei ollu fiksua ni. Ja meen lääkäriin sit ihan sen takia ettei miehen tart murehtii must. :) Mut oikkest.. Jos on joku rintasyöpä ni en oikee tie miten pitäis reagoida.. Ku mun kaverin äiti kuoli siihen. Mut ehkei ny kannat murehtii etukätee. Pääs pyörii vaa kaik maholline homma et jos kuolen ni mil helpotan muitte elämää.. On siinäki ajattelemist.. Ei vaa nii hyvä miettii semssi.

Mut nyt iloisempiin aiheisiin :) Käveltii perjantain pikkusiskon kans mun miest moikkaa ku se ei voinu tul ny mun luo ku tekee opinnäytetyöt kauhjal kiiruul ni mentii siäl käymää pikasest ^^ Sillai hassua ku kävelymatkoihi meni noi kaks tuntii yhteensä ja sit oltii siel tunnin verra :D Ni meni aika nopiaa kolme tuntii :D Katottii Simpsonei, oli hauskaa :D Olis vaa ollu kiva jutel enemmä mut jotenki jännitti :D En kyl tiä kui. Mut se on ain sama juttu :D Ja sit tänää (nyt on kyl jo sunnuntain puolel kello hups :D) käytii toisen siskon kans moikkaas iskää ^^ Oli kiva nähä sitä ja jestas se puhuu paljon :D Mut se on hyvä vaa, en oo viä silti tottunu siihe ku joskus muinoin mä olin ainut ko keksi puhuttavaa ja puhuin nii pal et huh, mut nyt ku ei tarttis ite ol äänes koko aikaa ni on vaikeet keskittyy kuuntelemaa :D No harjoitus tekee mestarin eiks vaa :D

Oon miettiny minkä puhelimen seuraavaks ostaisin, ku tää mun Lumia on vähän hm.. Vanha ja väsyny :D En suostu myöntää et se rikki ois xD Mietin uutta Lumiaa mut sit ehkei kannata.. Ku tääki oli varmaa kymmene kertaa huollos ja sain kaks uut laitet kokonaa sillonku tän hommasin, eli ei kovin hyvä luuri.. Ni oon kait päätyny eniten Samsungii.. Mut ko en osaa käyttää semmost :D Näyttää nii oudolt ku "vääräst" nappulast mennää pois valikost ja huh.. Osaan kuvitel kuin polla ylikuumenee ku en tajuu koko luurist mitää :D :D Niijoo, ja nyt on jännää miettii et kumpi hajoo eka, mun kone vai kännykkä.. Läppäri on kyl välistäi nii mielenkiintone et huh.. Aijoo kännykäst sen verra viä et oli hassua ku perjantai ehtoost se huris.. Siis ihan hassu ääni, pient hurinaa piti.. Ei se kestäny ko jtn 5minuuttii ja sit kännykkä kuumeni samal. Mut sit se meni ohi ja ei mitää ongelmaa :D Tänää siin on akku kestäny oudon kauan.. Mut sit se, et olin koneen kaut whatsapp webis, ni oli pakko ol kännykäl myös whastappis, ja kattoo ettei kännykän näyttö mee lainkaa pimeeks.. Ku ei ennen oo sillai tarvinnu ol.. Mut nyt oli pakko taikka yhteys katkes het. Sillee höh ei ollu kivaa kyl pelat sen kans.. Ja sit se, et eihän se mitää ladannu siin ohes ku jouduin käyttää sitä koko aika. Sillee voehan käpy :D

Mutjoo.. Vähän parempi olo ku sain täs kirjotettu.. Tarttee ny lakat miettimäst liikoi ja ehkä pitäis koittaa uudestaa sitä nukkumist.. Ää ja oon viäki nii jääs ettei ole hauskaa.. Laitin herätyksen ysiks.. On siihe sentää viä aikaa ennenku siis nousta tarttee ^^ Mutjoo.. Oon sammuttanu koneen hm.. Peräti kolme kertaa tän illan aikan.. Mut kai sammutan sen myös nyt vaik tiedän ettei sais prätät koko aika. Mut en viitteis valvoo ny liikaa ku kylmä pää särkee ja plöö.. Plop, plop plussapallooo :DDD Tää on muute vissii 61 artikkeli minkä ny rustaan :D Jee \o/ Olis kyl pitäny siin 60kohal juhlii mut nyt sitten hehee :D