Hiukan kiva ku mies tuli tänää mun luo ja se on sit vähä kauemmi tääl ja jee, mut välil saatetaa ol sit senki luon :D Mut kuitenki, jotenkin tosi söpöö (vaikkei se ite varmaan tie et mul se merkkas ihan hirveen paljonnnn<3) ku se laitto mun hiukset tänää ponnaril, tai sellasel hauskal sykeröl ^^ En tiä mut se oli/on jotain ihan älyttömän söpöö ja wau :3 Nyt ollaa vastaikkan koneel täs pöydän ääres ja mä kirjotan ja mies pelaa cs :D Kävin hakees teetä ja laitin samal kahvin keittymää ku ei mu mies dikkaa teest nii paljoo :) On kyl iha mahtavaa ku se tuli tän ni on seuraa :) Vaik nauroinki aikasemmi sitä etten voi tanssii, laulaa tai jumpat yms. ko se on tääl mut se sano et ol ny herrane aika normaalist vaa, ollaa kuitenki oltu 5vuot yhes.. Mut silti tosi vaikeet :D Ja ku jos tos pöydäl mein välis olis joku pien pahvilevy yms ni ois helpomp ku ei näkis toist ni ois nii pali vapaamp olo :D Ku en tykkää laulaa et kukaa kuulee, ni mitenkää kunnol :D Sellaset hölmöt hoilailut on asia erikseen xD Oli puhet et mun kaveri tulis tänää tai huomen käymää mut ei se sit taidakkaa tul ko sai sovittu sen miehen kans ni eikai mua sit tart nähä. En tiä, ei meil kyl hyvät välit tunnu olevan ku ikin sitä nää ja muutenki.. Ei oo kiva jutel sil mistää tärkeest.. Sit se on sitä et kaunis ilma tänää ... Jee :/ Varsinki ku just hokasin et se on nähny muit jotain tuttujaan kyl mut mua ei kerkee ikin näkemää.. Kai se ois sit siin.. Antaa ol. Noh mut onneks jotain hyvääki sen lisäks et mies on tääl ny, nimittäi mut on otettu niin hyvin sen kavereidein mukaa, eli kyl ne sit on munki kavereit.. Ni kuitenki mentii pelaa frisbeegolffii ja se oli ihan sika kivaa :) Tosi vaikee harjotel sitä heittämist, enklä viekää muista tai edes sisäistäny niit ohjeit.. Mut eiköhän se luonaa josai välis ^^ Mun tomaatit on kasvanu tosi hyvin, saas nähä tuleeks niist silti mitää.. Mutjoo.. Nyt oon surullinen taas vaihteeks ku liikaa mietein tiettyi juttui.. Mut eiköhän se täst. Ärsyttää vaa et oon surullinen vaikkei pitäis.