.. Että näin pitkässä suhteessa jaksaa ja haluaa osottaa huomiota toista kohtaan, se on ihanaa :) Ja se kun toinen ostaa sulle kaalin :D Eiku ostin aamust kaupast kaalin ja siin oliki sit mato-asukki ja laitin miehel siit viestinki sit ja tää oli ostanu mul uuden kaalin <3 Huomen selvii onks se ihan ok, toivottavast et saan kaalikeiton tehty :) Oon flunssas ja ehkä ärsyttää ku oisin ihan pirtee jos jaksais :D Eikuhäh olipa fiksuu xD Mut siis en millää haluis ottaa iisist :D Miks heti oon iha räkäpää ku ilmat ihan snadisti viilenee :'D Ootan innol ku alkaa varmaan aika pian, ehkä jo ens kuus, ni työkokeilu :) Jos siin pärjään ilman suurempaa paniikkii ja jännityst ni oon aika sankari :D Eniten häirittee ei niinkään se et opinks mitää asioit (toki huono muisti on haitaks) mut se et tarvii osat men ajois eli kellon opettelu ja ajan iskostaminen aivoil, sit se et millai pukeudun siäl (työvaatteet ei varmana mahdu jos semset o..) Ja se et vessaskäynti tulee olee vaikeet ja toivon ettei maha reagoi stressiin mitään ylenpalttisest. Sit ei meinaa oo hauskaa. Mut en enempiä ala stressaamaa heh :D Kello lähenee kahtatoista illal ja tarttis juod mehukeitto ja men nukkumaa.. Murul on etäpäivä ni ihan mahtavaa ku ei tart ihan järkyn aikasi herät. Koitan käyd kaupas äiteen kans aamust ku se pyys seuraks. Ois kiva men et saan ostettu jauhoi ja kaurahiutaleit yms ni saisin tehty sämpylöit.. Ja sit se kaalikeitto ois huomisen projekti :) Myöhemmin museoon ja sen jälkee käymää poris kaveril ^^ Aattelin koittaa käyd kaks kertaa päiväs lenkil kun tuo anopinkokelas on ruvennu niin pal rehkimää et se inspiroi itteetäki :D En tosin tiä jaksanks kävel ku sen kerra per päivä mut saas nähd :'D Oon kyl aivan rapakunnos, se ei o ees hauskaa. En ees ol mikkä vanhus (ei pahalla vanhoja ihmisiä kohtaan!) mut olo on kyl semnen ja oon aivan yht kankee. Tarttis opetel venyttelemää. Mutjoo.. Pipoki tarttis mettästää mut en muist yhtää mihi oon sen laittanu :D Kai se jostain vastaan tulee ^^ Tai no tulemine, se on ollu mul varmaa jtn 10 vuot ja on elintärkeä kulunu ja kauhtunu kaunokainen xD Näin tänään viimist kertaa mun hoitokontaktin, se jäi eläkkeel ni oli lääkäri ja hän viä viimisen kerran kokoontumises. En ees itkeny, eikä vieläkään itketä vaik illal se yleensä iskee jos. Oon onnellinen et oon tullu vahvemmaks, kyl se positiivisempi asenne/elämänkatsomus vaan luo paremman olon :) Tää kenen kans kävin juttelemas oli itekki sillai: "Et oo pitkään aikaan ollu itkuinen" sit aloin miettii ni tottahan se on. Ja oon edistyny kaikes, hitaasti mutta varmasti :) Oon tosi hidas oppimaan ja sillai niinku et osaisin ilmasta itteeni ni se on kyl rankkaa mut mahtavaa et muutkin huomaa et edistyn :) Mut ny alan väsyy, silmät iha ristis.. Tarttis se uus kuumemittari hommat joskus :D Ei sil ny kyl oo välii vaik oiski kuumet ku koton oon mut jos lääkäriin tarttee men tai sit ku työkokeilu alkaa ni ois hyvä ol olemas.. Toki miehenki puolest <3 Rakastan kyl sitä ihan hirmu paljon, ollaan niin hyvä pari :) Ja meil on ain ihan hitsin hauskaa :D Mutjoo, öitäöitä :D ps. Mies fiksas mun läppärii ja kyl tää vähä paremmi toimii jes :D! Nyt on kuvatki ulkosel kovalevyl talles :) Sain sen kaverilt synttärilahjaks ja sit viä pokemongo-rannekkeen, kauheen kalliit lahjat :S mut mun kaveri ostaa ain kalliit lahjoi vaikken ees tarttis mitää mut se on sen juttu kait sit :o Harmittaa välil ku itel ei oo varaa kalliiseen. Mut jouluks saadaan toivottavast kivat lahjat ku miehen kans katotaa niit yhes sit ja suunniteltii jo jotain suuntaa antavaa listaaki :) Mut nyt hyvät yöt :D!