Oon ollu tänää aika väsyny.. Erittäin kiinnostavaa tosin. Mut sain onneks ruoan tehtyä ja se oliki si aika sekametelisoppa et huhhuh :D Paistoin jauhelihaa, eilisii perunoi, 4munaa ja kaiken huipuks lisäsin eilisen kastikkeen koko möskän kruunaamaa :33 Sit mausteit kuten soijakastiket, ketsuppii, sinappii, suolaa, aromisuolaa (Tosi terveellist xD) ja kyyl sitä söi :D Mies tais tykät? Varma en ol.. (: Koht tarttee men nukkuu et jaksaa aamust herät ajois ^ ^

Mul on kauhee ostosvimma.. Sen jälkee ku mein kissa kuoli, ni koko aika tarttis ostaa jtn.. Ja vaihdettii kämpäs järjestyst ku seki oli jotenki jo nii jämähtäny.. Siirrettiin olkkarin kahden istuttava sohva keittiöön :3 Must se sopii sin tosi hyvin! :D Äit oli kyl et "Mitä vittua?:o" ko se ekan kerra näk sen.. :D Kiva järkyttää ihmisii xD Mutjoo.. Tohon ostosvimmaan palatakseni, ni shoppailu on aika ookoo terapiaa.. Huomen tilaan yhet kengät, ne on niiiiiiin söpöt<3:)) Ja sit ostan vähä sitä sun tätä mitä suunnitelmis vaa o, ni tulevin viikkoin ^ ^ Oon kattellu kissa-ilmotuksii.. Se ei tunnu lainkaa kivalt. En toisaalt haluis kissaa ko haluisin mein edesmenneen kissan vaa takasi!.. Mut perse ku ei se vaan onnistu ja se tieto ei oikee mahu mun päähä. Tänään ku huilasin päiväl, ni sikko nousin ylös olin sillee et Aa, kisu nukkuu viä. Kunnes totuus iski vasten kasvoi ja tajusin ettei se enää nuku siä omas kiipeilytelinees. Ja äit ol mun mielest aika julma, ko se sano et ottaa sen telineen sen kissal :< Mul tuli ihan kauhee olo siitäki. Se vaan vitsaili. Ei ollu mistään kohdin hauskaa. Mutta tämän surullisen olon myötä mie menen nukkumaan.. Öitä!