Joo et nii.. Tää on taas näitä iltoja kun ei kovasti väsytä.. Heh :D Kävin äiteen ja toisen siskon kans kaupas, siis ei muuten ihmeellist mut mentii hiukan kauempan olevaa isompaa kauppaa, siis Citymarkettiin :D! Se oli tosi outoo.. Mut hienoo samal! Kosk pystyttii menee sin vaik kaikkii jännitti :) Voittajafiilis *tuuletus* :D Yleens käydää tos lähel vaa s-marketis ni siks toi oli hienoo et käveltii ton cittarii ku eihän sinnekkää oo matka eikä mikkää kävel mut silti sin on vaikeet men ku nii "keskustas" xD No mut nii... Seuraavaks ois suuntana Prisma :D! En tiä mikä päivä, mut tuskin heti huome :D Katteltii vähä kaikkee siä cittaris :) Siel oli niiiiin ihana ISO nalle pehmo, se ois niiiin upee =DDD Joo ja ikä oli.. Hälläväliä, must aikusillaki voi ol pehmoi ja ne voi kerät barbei iha yht hyvi ku lapsetki. Ugh, olen puhunut. :D Mut ni, se nalle oli upee iha jumalattoman kokone =D Sit siel oli niiii söpö sammakko tyyny, semne pehmone ja vihree ja waau :3 Barbeihin olin aika pettyny.. Prismas on parempi valikoima niit. Sit katoin ku siel cittaris oli se Frozenist Elsa, mikä mul on ku mies sen mulle osti, ni se oli aika hemskatin kallis :s Meinasin pyrstölleni lentää ku näin sen hintalapun. Mut se on sen takia varmaan "normi"barbia kalliimpi kosk se laulaa pienen pätkän ^^ On se ihana! <3 Rakastan barbei ^^ Ja mietein et oisko se nalle ja sammakkotyynyki vähä häävei oikkest =D Mut sit se, et ne kerää pölyy.. Ni ahistaa nukkuu niitten kans. Mut tuntie en vois jättää niit sohval koristeeks xD Mut sit taas.. Jos pölytän niit sit vaa ahkeraa ni sit ne ois huippui =DDD! Joo.. Olin eilen siäl ryhmäs piiiiiitkästä aikaa.. Ja tein siäl semsii hienoi lankatonttui :3 Tehtii niit siskonki kans eilen illal sit viel :D Ja tänää tein niit kolme kipalet. Ne on söpöi :) Ja niitten tekeminen on terapeuttist, ihan oikeest.. Ku tarttee keskittyy siihen mitä teet ja misä järjestykses ni se on hyvä ettei kerkee miettii ja murehtii muit jutui.. Oon surullinen. Kun meille kerrottiin et se ryhmä siirtyy kaupungil.. Ja ne tilat mis ryhmä on, ni lakkautetaa. Ei siit ryhmäs jatkost tiä viäl kukaa muutaku että paikka ja ohjaaja ainaki vaihtuu. :( Meil on enää viis kertaa tota ryhmää ku sit tulevaisuus on harmaan mössön peitos. 14pvä. on viiminen kerta. Mun tulee niit muit ikävä. Ja niit tiloi. Ku justha ne muutettii toho ni taas vaihetaa paikkaa ni oon iha hukas koht :( Entä jos se siirtyy tosi kauas? Emmä sit pääs lähtee sin lainkaa ja arvaa ahistaako sitte :( Muutenki tosi jännää kävel sin ni sit jos se on kauempan ni ei tuu mitää. Oon tosi hidas kävelee ja jos tulee ihmisii vastaa ni meinaa ain men pupu pöksyy.. Ja entä jos joku kerta itkettää ku kävelen sielt pois? Kui paljon sit hävettää kulkee pitkin kaupunkii kyyneleet silmis :s Se on muutenki äärettömän noloo jos alkaa itkettää semses paikas mis on muit. Oi luoja ku ahistaa. En taho ajatel mitää siihen liittyvää kosk ei naurata, ei sitten yhtää!. Sen verran pakko viäl sanoo. Et mua pelottaa mun tulevaisuus. Siis ain oon ajatellu et kyl mä pärjään.. Mut vittu, siit tehään koht niin vaikeet et apua. Siis APUA. Miten voidaan vetää matto jalkojen alt noin helpost?!? En enää voi men juttelee sil ihmisel kenel oon tottunu juttelee, ja saattaa ol et tää sijainenki on sit loppupeleis väärä ihminen ja se vaihtuu viä kerran ja ryhmä on menneen talven lumia.. Oi jeesus. Sit täsä tarttis kuntoutuu.. Ku se tukihenkilöjuttuki meni iha reisil, enhä mä sellast tartte. Voi vittu hei, jollen saa aina vietyä EDES roskista yksin ni miten voisinkaa tarvit apua tos ulos menemises. Nii, emmä oo liikuntakyvytön/liikuntarajoitteinen. Mun pää vaan estää mua. Ja se ei naurata. Oliski joku helvetin on/off nappula mil saisin jännityksen ja ahdistuksen yms. pois ja sit vaikka hetkeks pääl ni ois tosi kiva. Mut ku se ei käy niinku elokuvis. Ja se, et jos semnen nappula olis.. Ni tuskin ikinä haluaisin ol tällänen nössö. Siis ihan tosi. Kui kamala ain stressat jtn vitun ihmispaljout kaupas, roskiksen vientii, kävelyy ulkon.. Ei saatana siihen väsyy. Jottei elämä olisi liian helppoa. Olin hei tyytyväinen ku pääsin pitkästä aikaa menemään sinne ryhmään (seki vaa siks et sinne pääsin ku menin eka äiteel kahvil ja siitä suoraan sinne ryhmään) ja sit se kamala uutinen et ei oo tulevaisuudest tietoo.. Tai joo, jtn ettei mikään pysy saman.. Siis se oli jtn todella musertavaa. Tuntu et siin vaihees teki miel ottaa kamat ja lähtee iha vitust ulos, suoraan kotiin sänkyy piiloo. Ettei se tieto ois ollu totta. Vaan pahaa unta. Mut ei.. Tuntu et siin vaihees alko muitakin ahdistamaan, Kaikki istu hiljaa.. Kunnes yks alko kauheesti kysymään, varmaan just siks et sitä hirvitti.. Ja ohjaaja vastas parhaansa mukaan, ja vaihto kokonaan puheenaihet. Ihanku sekään ei ois halunnu olla just siinä, epätietoisena miten kaikkien käy. Nää on näitä elämän vitun perseestä olevia varjopuolia. Tuntu et ennen potki elämä päähä.. Nyt ne vastoinkäymiset vast alkoki. Jeij. Odotan kauhul seuraavaa siirtoo. Jottei menis liian synkäks tää ajattelu taas vaihteeks.. Ni äit osti mul ihanan punasen kynttelikön <3 :) Se toimii, ja valasee nii kauniist et wau ^^ Mun kuusen valotki toimii, en oo vaa viä jaksanu laittaa niit paikoillee.. Ehkä mä sit huomen tai viimeistään loppuviikol saan ne laitettu ^^ Ois vaa nii ihanan valosaa sillee söpöste jos ne laittais kans ja wää :33 Mietein täs et meniskö nukkumaa vai teenkö viäl pari tonttuu.. Tai enkelii.. Ku kello on nyttt miltei yks... Viittä vaille siis.. Ni ehkä kannattais men nukkumaa.. Mut ois vähä nälkäki.. Ni sit en saa nukuttu ku maha murisee.. Eikä sais näi myöhää syyä.. On se vaikeet nih :D Ehkä nyt vaan suosiol syön hiuka, meen sit sen jälkee koisaamaa.. Jaksan sit huomen ehkä tehä niit tonttui, laittaa kuuseen valot, pest pyykkii jne. =D Toivoo sopii xD :D Joo.. Emmä sit taas viitteis valvoo koko yötä ku nyt jo silmät kutiaa ja verisuonet katkennu ni sit jos valvon enempi ni eeeei kiva :D :D Tämän puisevan tekstin myötä hyvää yötä :D! Ai että kuinka runollista :DDD