Ihan ekaks, varvas on kunnossa! Jes, voin kävel iha rauhas ^^ Eikä o ny turvonnu :D Kesäki o kovaa vauhtii tulos tai kai voi jo sanoo et on kesä ku nii lämmint ja wau :D! Mun tomaatit on nii hyvi kasvanu et jes :D! Ja mansikka ja ruohosipuli on kans ihan ok kunnos ^^ En oikee osaa sanoo millane olo o.. Sellane  levoton mut samal levolline.. En tiä. Mut en ny kauheest mieti miten o menny kosk on nii pirtee just ny :) Sain anopilt kuntopyörän ja jestas ku en tajunnu et kandeis nostaa satulaa et jaksaa paremmi polkee, ni nyt nostin ja tsiisus ku jalat maitohapoil :D Sit teen ain pari kyykkyy ko lopetan sen kans polkemisen :) Mun tarttis oikeest saad paino putoomaa. Oon ihan kauheen lihava, Eli siis elämäntavat kuntoon ^^ Oon kyl aika hyvin kattonu et mitä syön, millon ja kuin paljon ja koittanu säännöllisest.. Ain on parantamisen varaa :) Ja se on vaikeet ettei oikeesti osta jtn kakee liikaa.. Siis tarkotan sipsii tai karkkii..  Mut kyl se täst ku kuitenki joskus saa ostaakki :) Eikä sillonkaa tarttis nii paljoo ostaa mut joo, kyl mä opin tän täst ja sit se et ei kannat sitä suuremmin miettii ku alkaa masentaa jollen laihdu nopeest ni sit syön huonommi taas ja kaikkee paskaa.. :D Oon koittanu pukee värikkäämpii vaatteit ja se on tosi vaikeet ku tuntuu et mustis vaatteit kulkemine peittää läskit, mut ei se kyl mee nii. Seki sellane kauhee ajatusmallin muutos.. Mut kylä tää täst :D Hahaa kesä kesä kesä ja kärpäsettt :DD Liian vähän käyn viäki ulkon mut kyl se täst ^^ Tarttis koittaa pyörääki ko iskä korjas sen :D! Hiuka niinko jännittäis et hajooks se mun al.. Oon viimeks jtn yli 7vuot sit varmaa polkenu ja huhhuh :'''D Mutjoo, laitan äiteel ny viestin et mitä se duunaa jos mensin sin ja mennää ehkä kauppaanki myöhemmi ^^ Aamust verikokeil ja sit täytyyki illal ol syömät ettei men kokeet pielee :D