Eli aikaa kirjoitella. Päättömiä ja vähän vähemmän päättömiä juttuja. Hm, viime viikonloppuna miehen kans saatiin puhuttua monta tuntia mein parisuhteest ja kaikest maan&taivaan välil, oli oikeest tosi helpottavaa! :) Mut sitä puhumist edeltävän iltan sain niin kauheen kiukku, okei raivokohtauksen, en ees tiä miks, mut sainpaha vaan. Ja jos saan semsen, siit on leikki kaukan kosk suutun niin harvoin et se ei sit o lainkaan hyvä ku niin käy. Tönäsin mun miest ku se oli mun edes.. Ja hyvä oli etten vetäny kuonoo, mut EN onneks!. Sit paukautin oven ku lähin menee, ni iha liian lujaa. Onneks kisu on tottunu sellaseen. Mut ni.. Mietein et voisin men vihanhallintakurssil, mut ko sit mietin sitä että ku suutun niin harvoin tai ylipäänsä oon harvoin kiukkunen, ni ei se sillon taida auttaa :( Vitsi että kadutti/hävetti/suretti ja kaikkee,ku mun mies laitto viestin sen jälkee et se on pahoillaan jne.. Eikä se ees herranen aika tehny mitää. Jestas et oli kauhee olo ku seuraavan päivän se tuli kukkasten ja laulavan barbin (frozenin Elsa) kera ja wää.. Itkin sit ihan sikana. Mut sen jälkeen saatiin onneks puhuttu hyvin rakentavast, ja mieskin vihdoin kertoi hiukan omia mielipiteitään, harvinaista tosin, mut oli niin mukavaa kuulla senki mielipiteit muutamiin asioihi :) Mut nii.. Se puhdisti ilmaa ihan hirveesti ja rakastan sitä viel enemmän ku ennen! Varmasti päivä päivält enemmän <3 :) Sit kun on menny 10vuot ni ollaa varmaa ku vastrakastuneet :D No tiä sitä si :D Oishan se upeeta ^^ Hm.. Nyt se tulee huomen taas mun luo ja en jaksais oottaa et saan halata sitä ja wää! :33 Mun pitäis huomen aamust men 10-11 välil äiteen kans mein tädin luo.. Jännittää vähän ^^ Ku sil on niiin kaunis koti ja nyt se on maalannu eteisen vaaleenpunaseks ja sit siäl on kultanen peili ja varmaan jännä :D Ootan innol ku en oo viä nähny sitä maalattun jne :D Ja nii. sit tarttis men nuoremman siskon kans kaupungil, se menee ostaa jtn farkkui ja mun tarvii hakee silmälasit taas vaihteeks huollost.. Korjauksest.. Tai nih. ^^ Jos niit sit tän jälkee ei tarttis vied sin ni ois ihan kiva :) Harmittaa ku ne on ollu niin huonot, ku kaikil muil tuntuu olevan ihan hyvät lasit sielt. Ja ku mä huolehdin viä kaikkein parhaite mun rilleist, ni miks ne sit just menee rik ja näi.. Tai no, niist on kaks kertaa lähteny linssist se pinnote.. Mut kuitennii. Ei kiva. Jännittää vähän se kaupungil meno mut kaippa se hyvin menee :) En tiä ku toisaalt toivon et satais ni jos sit ei olis ihmisii kauheest liikkeel, mut sit taas jos ei satais ni ei kastuis.. Ku ei sekää o kiva jos joutuu olee märäl hupparil jne. :/ Mutta hm.. Mua väsytti päiväl iha sikana sen jälkee ku yhen mais kävi sossuihmiset tekees sen arvioinnin siit tukihenkilöst.. Ihan vaan sen takia varmaa ku stressasin sitä niin paljon ^^ Mut sit enää ei väsytä ._. Sillee niin mun tuurii :D Koitin tos jo nukkuu, mut eihän siit mitään tullu. Prinsessa onneks nukkuu eikä sitä tunnu häirittevän et kirjotan ja näpppäimet paukkuu ja kolisee sitä kyytii et huh. Onneks on tottunu metelii ^^ Nyt mietin vaa sitä.. Et jos tää mun koko yö menee valvoes, ni millai ikin jaksan men mein tädin luo ja näytän vähintäänki zombilt sit :D Jippii xD Mut eikai. Koitan ainaki saad viel nukuttu ku oon saanu tän kirjotettu. Mua vähän häirittee ku kirjotan nykyää kaik tekstit niin tällee yhteen sumppuu.. Ku siis ne vois ol aiheittain ja vähän enempi välei mutko tekstii tulee ja hyppään aiheest toiseen ni vaikee pysyy peräs :D Mun ei muuten tartte alottaa syömään nyt mitään lääkkeit, katotaan sit uusiks jos alkaa menee alamäkeen ^^ Siis huonommin. Mut totkai kilpirauhaslääkkeet tarttee yhä ottaa, niit ei voi jättää syömät. Se oli kyl vähän pepust, ko tähän jännitykseen ei mielellään määrät mitään lääket, kosk niihin kuulemma jää niin helpost koukkuun :s Ei siinä muuten mitään, mut mul on joskus ollu joku semnen lääke. Onneks en syöny sitä paljoa. :) Mut nih.. Oon kyl nyt sen jälkeen ku Prinsessa tuli tän mun kans, ni saanu roskiksenki aika hyvin vietyä ihan itekseni ^^ Mut varmaan senkin takia ku siivoon sen kakkakipan, ni ei sitä roskist viitti jättää haisemaan siks aikaa kunnes ehkä joku kerkee tulee mun kans viemää sen pihal :) Oon siin mieles tsempannu kans ihan sikana :)  Mul on toisaalt myös semnen jännitys pääl, etten välttämät saa sitä tukihenkilöö.. Siis ihan vaan sen takia ku en tartte muuhun apua ku siihen et joku tulis mun kans joskus ulos käppäilee.. No sen näkee sit, siin kestää vaan ihan sika kauan ennenku se selvii mikä päätös tulee.. Ku ne kirjottaa tän päiväset muistiinpanot eka puhtaaks, sit lähettää sen klapun mul ja allekirjotan sen, sit postitan sen takas niil ja sit vast ne käsittelee sen.. Ja siin on kuulemma 3kuukaut aikaa käsitel. Et hm.. Ehkä joskus joulukuus sit saisin sen päätöksen, sikälimikäli osaan laskea yhtää =DD Et jestas sentää :D "Elämme jännittäviä aikoja ystävä hyvä" :) Ohoh, Prinsessa heräs :D Taisin sittenki liian kauan naputel näit näppäimii täsä.. Eiku jaa, se meniki takas nukkumaa :'D On se söpö, hyvät unenlahjat :D Ostin muute sen Muumit Rivieralla leffan ja katotaan se varmaan huomen miehen kans :D Jeij! Varmaan tosi hyvä :D Tai ainaki toivottavast :D Sit tajusin tänää.. Et sain viime joulun mieheltäni sen Klikkaa mua 2kauden, ku olin sitä ennen ostanu ite sen 1kauden.. Mut ni en oo alottanu ees sitä ykköskaut viäl, ja koht on taas joulu :S Et pitäiskö välil löysät pipoo ja kattoo ihan kaikes rauhas telsuu et saisin ne molemmat kaudet katottu? ^^ Ois ehkä syytä. Mut joo.. Tämän myötä mie meen taas vaihteeks koittaa tota nukkumisen jaloa taitoa xD :D Oon väsyny mutta pirteä.. Jee.. Ei o hauskaa ku kelloki tulee kaks.. Ja sit aamust oon kuitenki ihan väsyny ja plääh.. :)