Olen kyl yks oikeen ongelma, kosk suurentelen asioit nii paljo :/ Kosk ei mun ja mun miehen välei ny oikeest hierrä muu ko se, et sil ei riitä rahat mihinkää laskujen jälkee ja mun tarttee si ostaa tupakit, ruoat yms. Mut hei, rahaa se vaa o :) Tarttis ottaa se asenne käyttöö ni en suuttuis ja suurentelis välttis kaikkee ^^' Oon kyl rasittava. En tajuu miks oon tämne. :/ Ku aika mones asias oon iha hakoteil ja loukkaannun sitä kyytii et huh xD Ain herne nenäs :D Kai mä sit joskus opin elämää tän kans :D Siis itteni kans xD Mutjoo, appelsiinimehu on hyvää! :D Vitsi, kiva kirjotel täsä ny ko mies pelaa koneel lollii tosa vastapäät ^^ En muute tajuu, oon juonu ny parin päivän hiuka kahvii, ni ei satu maha yhtää :D Jes, mun elämäneliksiiri, tunkkainen kahvini on jälleen seuranani :D Värjäsin eilen mun miehen hiukset, ja omani ni mustaks :3 Mun mies näyttää ny iha pikku skidilt :D Aika hassua :D Mä en kyl nuortunu yhtää, päinvastoi =D Mut tykkään silti näist, tarttee vaa värjät uusiks koht kosk väri loppus hiuka keske ni on semsii blondahtavii skraidui siäl tääl :D Ootan innol maanantait kosk sillon on kädentaidot-ryhmä, ja aion tehä toisen unisiepparin.. Yhteensä tarttis tehä viä kolme kosk tein jo yhen äiteel, mut kaks siskoil ja yks anopil ehk ni ois kiva :) Sit ois sillee tarpeeks niit väsätty :) Niit on mukava tehä, mut hassuint on siin et se ryhmä kestää 10-11:30 ja oon sen jälkee ain iha väsyny :/ Kai se ku jännittää niit muit nii paljo ni väsyttää si :) Mut oon kerranki ylpee et viime maanantain olin siäl ja pystyin tekeeki jotain nii nopsaan :D Ohoh muute, laitin täs välil spotifyst lisää musiikkii, ni huomasin et oon taas kirjottanu lyhyes ajas kauheen määrän tekstii :D Haluisin ottaa uusii valokuvii ja kehittää ne jotta saisin valokuvakansioon täytettä ^^ Mut ko kukaa ei oikee dikkaa jos kuvaan niit :D Oivoi :D Niijuu muute, meen Animeconii tänäki vuon ja oon jo miltei kaks kertaa ainaki meinannu peruu senki ko jännittää se jo ny ja ylireagoin iha sikana XD Ei oo kyl mun miehelkää helppoo ain.. Mut se on sentää hyvä et koitan oppii virheistäni, ja huomat ne ees suht ajois :) Ja onneks äit ja siskot on semsii kenel voin purkaa sydänt :DD Se ol hyvä ku äit ja pikkusiskoist nuoremp ol kioskireissul, ni tää mun sisko ol sanonu et toivottavast me ei erottais kosk me sovitaa nii hyvi yhtee :) Se oli must söpöä ^^ Ja kivaa, kosk oon ite samaa mieltä :D Et siis sovitaa hyvi yhtee :) Vaiks mä ny en pelaakkaa mitää pelei tietsikal, pleikal tai sillee :3 Mut muute ^^ Mul on turvalline olo mu miehen kans <3 :) Ainut et harmittaa vähä se, etten osaa ol kovinkaa romanttine tai semne.. Mut koitan oppia siihenki, ja joka päivä muistan sanoa rakastavani :) Se on tärkeetä ^^ Ja jottei ny mee liia imeläks, ni jatkan musan kuunteluu ja faces oloo ja juon ehk teet/kahvii/kaakaoo/mehuu xD :D Ja josai välis nukkumaa.. Hyvät yöt rakkaat lukijat! :D