Juu elikkäs hääjuhlista selvitty. ja aivan mahtavat juhlat olivatkin ^^ Hääpari oli niin söpö, morsian oli tosi kaunis ja sulhanen kommee :) Ja näin nyt sit mun miehen kaverit, ja ny ne si on munkin kaverei.. Ainaki nii ne sanos mut tiä sitä si ^^

Mua masentaa taas vaihteeks. En tajuu kui, koko aika oon iha plääh.. Siivot tarttis tää fucking läävä, mut siitä mitään tuu.. Mies meni omaa kämppäänsä ni ei sekää sit auta mua vaiks mein piti yhes siivot :< Ei oo yhtää kivaa ku meinaan nukkuu koko aika ja sit on viä pöllähtäneemp olo jos sen teen..  Mun tabletti on vissii rikki, kosk se ei tee mitään jos siihen näyttöön koskee.. Wippii.. Sit tarvii kuskat se iskäl, et se vie sen korjattavaks :< Mein olis tarkotus perjantai men kattoo mein mummuu, en oo nähny sitä 10 vuotee.. Jännittää iha hirmusest ku se on varmaa muuttunu aika paljo ^^ Ja toivon ettei se järkyty ko moon lihonu ja kaikkee nii paljo.. Aattelin vied mummul jonkun söpön nallen tai muun pehmon tuliaisiks ^^